Unikátní osada Pustevny a hora Radhošť se sochou Radegasta lákají coby nejoblíbenější cíle v Moravskoslezských Beskydech davy turistů. Dlouhodobě se jedná o jedno z nejčistších prostředí, zároveň však čelí zvýšenému výskytu odpadků podél turistických tras. Jedno z nejunikátnějších míst českých hor se rozhodli uklidit spolupracovníci značky Garnier a jejího programu Green Beauty.
„Organizované úklidy, jako byl ten se značkou Garnier v poselství Green Beauty, nám dělají radost, protože pomáhají nejen konkrétní lokalitě, ale během celého roku zvyšují povědomí o tom, že odpadky do přírody prostě nepatří a každý se může angažovat," říká Radek Janoušek ze spolku Ukliďme Česko. „Všímáme si také toho, že zájem firem o ekologická témata postupně stoupá, a doufáme, že jejich aktivity inspirují co nejvíce lidí k tomu, aby se k přírodě chovali ohleduplně," dodává.
Udržitelnost a šetrnost k životnímu jsou pro produktové značky v současné době skutečně klíčové. Značka Garnier se například zaměřuje na další využití použitého plastu. V roce 2022 se jí díky využití recyklovaných plastů povedlo ušetřit přes 15 tisíc tun tzv. prvotních plastů. Od roku 2022 jsou všechny lahvičky s jejími micelárními vodami vyrobené ze 100% recyklovaného plastu, do konce roku 2023 se zavázala s ukončením výroby jednorázových odličovacích ubrousků a do konce roku 2030 plánuje vyrábět všechny obaly svých produktů tak, aby byly ze 100% recyklovaného plastu, byly 100% recyklovatelné, znovu naplnitelné nebo opětovně použitelné. V ČR loni značka Garnier uskutečnila speciální prodejní akci, ze které věnovala spolku Ukliďme Česko 450 000 Kč na podporu jejích aktivit.