6. listopadu 2024 - 07:03
Koalice SPOLU (ODS, TOP 09, KDU-ČSL) spustila novou kampaň, která připomíná vládní úspěchy. Premiér a předseda ODS Petr Fiala se v ní voličům předvedl v novém světle a nechal se vyfotit v bílé košili. Jeho vzezření tak nápadně připomíná slavné billboardy Andreje Babiše z doby, kdy začínal v politice. V novém můžete na dvou stovkách billboardů po celém Česku potkat také předsedkyni TOP 09 Markétu Pekarovou Adamovou a předsedu lidovců Mariana Jurečku.
Kampaní s heslem „Děláme, co je třeba“ chce vládní koalice SPOLU upozornit na dosavadní úspěchy a naplňování programového prohlášení. Předsedové stran jejím prostřednictvím sdělují, že "vláda zbavila Česko závislosti na Rusku, snížila rozpočtový deficit či otevře 207 kilometrů nových dálnic".
Ještě než kampaň začala, premiér se nechal slyšet, že by rád v příštích volbách do Sněmovny zvítězil a také, že ve vítězství pevně věří.
Premiéra i novou kampaň koalice SPOLU okomentoval novinář a ostřílený politický komentátor Petr Kolář.
„´Chci pro SPOLU 30% nebo mírně přes, STAN bude mít 15% a máme to. Těch 45% nám musí na mandáty stačit. Tohle je moje strategie´, popsal Deníku N Petr Fiala. Strategie to je naprosto vynikající, mazaná a důmyslná! S prkotinami typu základních matematických počtů a reality se vůbec nemá smysl zabývat. Zvlášť, když teď Tým Petra Fialy přišel s novou vizualizací. Mírně rošťácký, ale odhodlaný kukuč a bílá košile. Což jsou prvky, které v tuzemském politickém marketingu ještě nikdy nebyly k vidění. Ve druhé fázi kampaně budou možná občanští demokraté z plakátů hlásat, že mají na Petra mobil,“ okomentoval na sociální síti facebook novou kamapaň koalice SPOLU novinář a politický komentátor MF DNES Petr Kolář.
(foto: facebook)
Lidé se mají hůř, Fiala se mění...
Po neúspěšných krajských volbách, které pro vládní koalici skončily debaklem a naopak drtivým vítězstvím hnutí ANO, mohli voliči u premiéra pozorovat změny. Před týdnem například komentoval výsledky Zlatého míče, ocenění pro nejlepšího fotbalistu sezóny, kterou obdržel španělský záložník Manchesteru City Rodri. Není to také dlouho, co zveřejnil své první video na platformě Tik Tok, na níž řada dalších politiků předvádí tanečky a vtípky, aby zaujala mladé voliče.
Psali jsme:
Co naplat, že se lidem v České republice žije den ode dne hůř... přednější než řešit skutečné problémy země je evidentně Fialův nový image.
(dan, prvnizpravy.cz, repro: cnn prima)