„V případě, že bude výuková hodina obsahovat genderovou ideologii, genderismus, LGBT+ témata či popírání biologických faktů, Vás žádám, aby žák, jehož jsem zákonným zástupcem, byl z této hodiny omluven a byla mu dána možnost účastnit se výuky v hodině souběžné v jiné třídě, ve které pedagog žáky s uvedenými tématy nekonfrontuje,“ píše se v hlavní části dokumentu, který lze stáhnout online. Rodiče tak činí na popud spolku Tradiční rodina či na výzvy představitelů strany PRO Jindřicha Rajchla.
Ten na sebe upoutal pozornost v minulých týdnech, když se na sociálních sítích objevila odpověď od vedení olomoucké základní školy. Ředitelka Vladimíra Švecová v ní rodičům studentky oznamuje, že jejich žádost přijala a rozhodnutí akceptuje.
S tím ale nesouhlasí advokát a předseda strany PRO Jindřich Rajchl, který na svém facebookovém profilu sdílel následující příspěvek.
„Na jednom z webů placených LGBT neziskovkami jsem četl článek kritizující námi zformulovanou žádost o vynětí dítěte z výuky obsahující prvky LGBT indoktrinace.
Psali tam, že “odpověď na otázku, kde končí LGBT tolerance a začíná LGBT lobby už se samozřejmě nedozvíte.”
Vzhledem k tomu, že dotyčný autor sleduje mé sociální sítě (v článku citoval z mého FB), tak mu tuto odpověď velmi rád poskytnu.
LGBT lobby začíná tam, kde je tato odchylka sexuální orientace podprahově či otevřeně implementována malým či dospívajícím dětem jako módní trend, který je právě in. Kdy je jejich vyvíjející se sexuální identifikace podrobena matoucím vlivům, jež mají velmi často negativní vliv na jejich křehkou psychiku a mohou vést až k těžkým depresím.
Zjednodušeně řečeno - nemám nejmenší problém s tím, když patnáctiletý kluk přijde s tím, že je gay.
Ale mám obrovský problém, když se v sedmé třídě pořádá den, kdy holčičky mají přijít v chlapeckých šatech a kluci naopak v holčičích. Nebo, když v deváté třídě má heterosexuální kluk předvést před třídou “cvičný coming-out” a spolužáci ho v tom mají podpořit.
Tyhle věci prostě a jednoduše do školy nepatří. V lepším případě jsou zbytečné, v tom horším škodlivé. A jejich plíživé vkládání do učebních osnov je právě výsledkem činnosti LGBT lobby, jež je prolezlá do všech možných institucí. Zejména pak na ministerstvu školství.