„Slyšel jsem, že na Úřadu vlády a v jejím Stratkomu jsou opravdu někteří lidé přesvědčení, že vláda dělá dobrou práci, akorát jí špatně komunikuje a tak to lidé nechápou. Ne, že by to bylo v politice nové, není to poprvé, kdy si vládnoucí elity myslí, že dělají vše správně, ale lidi jsou blbí. Ovšem tato vláda v tom exceluje a tak se rozhodla, že když je na vině blbá nálada, je nutné dobrou náladu nastavovat. Světový vůdce nás od nástupu přemlouvá, že se máme dobře, jen to nechápeme a proto si vymyslel jeho tzv Dobré zprávy.
To jsem v dobré náladě už spadl ze židle. Vláda se rozhodla, že dobrou náladu nastaví a to nejen za oceánem, ale i doma. Sice hospodářsky nerosteme, za poslední roky nám kupní síla spadla o víc jak 30 procent díky inflaci, u souseda, na kterém jsme závislí, rekordně krachují firmy, máme nejdražší plyn i elektřinu v Evropě, standardní diplomacii jsme nahradili nákupem stíhaček atd, ale na vině je blbá nálada a tak nastavíme dobrou. Jak?
Vláda udělá další kampaň za veřejné peníze, vždyť je volební rok! Včera jsme se dozvěděli, že pro šíření dobré nálady vláda investuje dalších 34 miliónů z peněz občanů, aby komunikovala témata jako "spojenecké vazby". To bude kopec dobré nálady! Dosavadních skoro 123 milionů jen za reklamní prostor pro vládní kampaně zřejmě nestačilo.
Mají na co navazovat! Asi největší perlička dosavadní komunikace byla kampaň Nenaletět ministra vnitra za 42 miliónů. Na hlavní stránce slavně rozjeté kampaně z listopadu 2023 je celkem 23 prolinků nebo výkřiků - ne, opravdu se tomu nedá říkat články - a poslední je z února 2024, pak došly prachy. Jistě, dalo by se říci, že hlavní část peněz sežraly letáky a plakátky v Metru. Ale ty všechny heslovitě odkazovaly právě na hlavní stránku kampaně. Prostě dobře odvedená práce.
Pod heslem "Česko informuje" se do dobré nálady investovalo doposud 56 miliónů a úspěch je obrovský! Neuvěřitelných 179 sledujících na profilu Česko informuje na sítí X a 158 sledujících profilu Česko informuje na Facebooku. Obrovský úspěch postů a tvítů plné dobré nálady dokazují i ty dva lajky u každého z nich. A nevadí, že téměř každý příspěvek lajkuje spolupracovník Stratkomu obersta Foltýna jistý Ivan Manolov, pro něhož je ta "stará tradiční rodina" prakticky spojená s nacismem.
„Slyšel jsem, že na Úřadu vlády a v jejím Stratkomu jsou opravdu někteří lidé přesvědčení, že vláda dělá dobrou práci, akorát jí špatně komunikuje a tak to lidé nechápou. Ne, že by to bylo v politice nové, není to poprvé, kdy si vládnoucí elity myslí, že dělají vše správně, ale lidi jsou blbí. Ovšem tato vláda v tom exceluje a tak se rozhodla, že když je na vině blbá nálada, je nutné dobrou náladu nastavovat. Světový vůdce nás od nástupu přemlouvá, že se máme dobře, jen to nechápeme a proto si vymyslel jeho tzv Dobré zprávy.
To jsem v dobré náladě už spadl ze židle. Vláda se rozhodla, že dobrou náladu nastaví a to nejen za oceánem, ale i doma. Sice hospodářsky nerosteme, za poslední roky nám kupní síla spadla o víc jak 30 procent díky inflaci, u souseda, na kterém jsme závislí, rekordně krachují firmy, máme nejdražší plyn i elektřinu v Evropě, standardní diplomacii jsme nahradili nákupem stíhaček atd, ale na vině je blbá nálada a tak nastavíme dobrou. Jak?
Vláda udělá další kampaň za veřejné peníze, vždyť je volební rok! Včera jsme se dozvěděli, že pro šíření dobré nálady vláda investuje dalších 34 miliónů z peněz občanů, aby komunikovala témata jako "spojenecké vazby". To bude kopec dobré nálady! Dosavadních skoro 123 milionů jen za reklamní prostor pro vládní kampaně zřejmě nestačilo.
Mají na co navazovat! Asi největší perlička dosavadní komunikace byla kampaň Nenaletět ministra vnitra za 42 miliónů. Na hlavní stránce slavně rozjeté kampaně z listopadu 2023 je celkem 23 prolinků nebo výkřiků - ne, opravdu se tomu nedá říkat články - a poslední je z února 2024, pak došly prachy. Jistě, dalo by se říci, že hlavní část peněz sežraly letáky a plakátky v Metru. Ale ty všechny heslovitě odkazovaly právě na hlavní stránku kampaně. Prostě dobře odvedená práce.
Pod heslem "Česko informuje" se do dobré nálady investovalo doposud 56 miliónů a úspěch je obrovský! Neuvěřitelných 179 sledujících na profilu Česko informuje na sítí X a 158 sledujících profilu Česko informuje na Facebooku. Obrovský úspěch postů a tvítů plné dobré nálady dokazují i ty dva lajky u každého z nich. A nevadí, že téměř každý příspěvek lajkuje spolupracovník Stratkomu obersta Foltýna jistý Ivan Manolov, pro něhož je ta "stará tradiční rodina" prakticky spojená s nacismem.