Jsou názory, že sociální sítě neřeší vše. Kontaktní kampaň však byla kritizována jako přežitá. Prý nebyla dost razantní hesla. Málokdo je však před volbami oponoval. Spoty v TV a rozhlase nebyly prý to pravé ořechové. Položme si tedy otázku, proč byly téměř jednohlasně schváleny? Sociální sítě a především Youtube byly rejdištěm skupinek snažících se některé straníky dehonestovat. Hnala a žene je touha dostat moc do svých rukou, i za cenu poškození celku a tím i cílů, které prosazujeme. Opravdu pro všechny platí člověk člověku člověkem? Či spíše vlkem? Někteří v touze po úspěchu vytvářeli své vlastní postoje s vlastními volebními materiály, jež neměly s oficiálním volebním programem strany nic společného. Lidé často nevěřícně kroutili hlavou nad nejednotou a jakousi pseudo touhou po úspěchu, či lépe řečeno po moci. Dnes je plno "odborníků" na politický marketing, jenže je už trochu pozdě. Čím víc budou na pořad dne přicházet střety, tím méně času bude na skutečnou práci.
Jsou dvě varianty, buď říci dost, každý nést svůj díl odpovědnosti a věnovat se řešení skutečných problémů, nebo je velmi pravděpodobné, že letargie a handrkování nám jen ztíží situaci a odvede od naplňování volebního programu.
Mil
Jsou názory, že sociální sítě neřeší vše. Kontaktní kampaň však byla kritizována jako přežitá. Prý nebyla dost razantní hesla. Málokdo je však před volbami oponoval. Spoty v TV a rozhlase nebyly prý to pravé ořechové. Položme si tedy otázku, proč byly téměř jednohlasně schváleny? Sociální sítě a především Youtube byly rejdištěm skupinek snažících se některé straníky dehonestovat. Hnala a žene je touha dostat moc do svých rukou, i za cenu poškození celku a tím i cílů, které prosazujeme. Opravdu pro všechny platí člověk člověku člověkem? Či spíše vlkem? Někteří v touze po úspěchu vytvářeli své vlastní postoje s vlastními volebními materiály, jež neměly s oficiálním volebním programem strany nic společného. Lidé často nevěřícně kroutili hlavou nad nejednotou a jakousi pseudo touhou po úspěchu, či lépe řečeno po moci. Dnes je plno "odborníků" na politický marketing, jenže je už trochu pozdě. Čím víc budou na pořad dne přicházet střety, tím méně času bude na skutečnou práci.
Jsou dvě varianty, buď říci dost, každý nést svůj díl odpovědnosti a věnovat se řešení skutečných problémů, nebo je velmi pravděpodobné, že letargie a handrkování nám jen ztíží situaci a odvede od naplňování volebního programu.