Vrcholem je samozřejmě Evropský soud pro lidská práva (ESLP) ve Štrasburku, kterému trvá rozhodnutí ve věci voleb v České republice tři roky a čtyři měsíce (viz např. Stížnost č. 47874/09 Strany občanské sebeobrany na falšování voleb v ČR). Pokud si podáte stížnost k ESLP na zfalšované volby na volbu prezidenta, tak podle řádných termínů bude tato stížnost vyřízena až na konci volebního období nového prezidenta v roce 2017. ESLP je i součástí hry, aby byl zvolen a potvrzen předem vybraný kandidát.
Nejprve uvedeme několik případů znásilnění Ústavy, a na konci uvedeme, kdo bude novým prezidentem České republiky.
I.
Ústava Čl. 1
Česká republika je svrchovaný, jednotný a demokratický právní stát, založený na úctě k právům a svobodám člověka a občana
Česká republika dodržuje závazky, které pro ní vyplývají z mezinárodního práva.
Cesta do moderního otroctví vede přes zadlužení, které je nesplatitelné. Kdo je takto zadlužen, ztrácí svobodu. Česká republika je nyní zadlužena částkou 1,6 bilionu Kč a dále se zadlužuje. V brzké budoucnosti dosáhne zadlužení částky 2.000.000.000.000 Kč.
Dalším názorným příkladem je hlavní město Praha. Jeho dluh již přesahuje částku 35 000 000 000 Kč (35 miliard) a je zadluženo do roku 2042. Čili náš dluh budou platit nejen naše děti, ale i vnuci. Hlavní město Praha nemá na splácení svých dluhů. Nyní mělo splatit 6 miliard Kč. Řešilo to tím, že si vzalo další dluh ve stejné výši, čili typické vytloukání klínu klínem.
Česká republika ani hlavní město Praha nemají žádný plán na splácení svého dluhu. Skončíme jako Řecko - přijdou zahraniční banky a za pakatel získají zbytek majetku, který nám ještě zbývá. Občané České republiky se stanou otroky ve vlastní zemi – budou domorodou námezdní pracovní silou, a to až do konce vlády tohoto politického systému. Je zločin se zadlužovat a nemít závazný plán na oddlužení země.
Slovo v Ústavě –že Česká republika je "svrchovaný stát" – je výsměchem všem občanům a popřením všech ústavních práv občanů České republiky. Zadlužení občané nejsou svrchovaní, ale stávají se pouze otroky zahraničního kapitálu ve vlastní zemi.
II.
Ústava Čl. 5
Politický systém je založen na svobodném a dobrovolném vzniku a volné soutěž politických stran.
Aby mohla Česká republika ztratit svojí svrchovanost, jako nástroj se použije FALŠOVÁNÍ VOLEB s cílem zajistit, aby byli zvoleni předem vybraní kandidáti. K tomu slouží následující znásilnění Ústavy:
Vybrané politické strany dostávají ze státního rozpočtu stamiliony korun na financování své volební kampaně. Listina základních práv a svobod, která je součástí našeho ústavního pořádku, v čl. 20 stanoví, že politické strany jsou odděleny od státu. Ústavní soud několikrát rozhodoval o tom, až do jaké částky je možno, aby strana kandidovala ve volbách za státní peníze – tj. státostrana jako za komunistického režimu. Je nepodstatné, zda se vyplácí jedné či více stranám. Ústavní soud nejprve stanovil, že státní příspěvek pro jednotlivou politickou stranu nesmí přesáhnout 40 % financování politické strany. Následně tuto částku zvýšil na 60 %. Potom, co např. strana Zelených měla více jak 80 % příspěvku ze státu na volební kampaň, tak to již Ústavní soud vzdal. Financováním stomilionových částek ze státního rozpočtu vybraným politickým stranám je zcela popřena volná soutěž politických stran a z Ústavy je cár papíru, nemající žádnou právní platnost.
III.
Volby v České republice jsou falšovány ve třech úrovních:
1) Falšování voleb přímo ve volební místnosti. Ve 31 zemích civilizované Evropy se volí jeden den. Volební schránka je po celou dobu voleb pod přímým a osobním dohledem volební komise. Po skončení voleb volební komise ihned sečte volební hlasy.
V České republice se volí dva dny. V pátek se volí od 14 – 22 hodin a v sobotu se volí od 8 – 14 hodin.
Zásadní problém je ten, že v pátek ve 22 hodin musí volební komise opustit volební schránku, jinak zasáhne policie a násilím přinutí volební komisi opustit volební místnost, tak, jako se to stalo při veřejné kontrole voleb v Praze dne 12. října 2012.
Je velice smutné konstatovat, že Nejvyšší správní soud je zcela mimo realitu. Ve svém Usnesení ze dne 13. listopadu 2012 čj. Vol. 4/2012-32 vážně sděluje, že Policie má na vyžádání členů volební komise přijmout taková opatření, aby zabránila manipulaci s volebními hlasy. V konkrétním případě dne 12. října 2012 naopak policie stěžovatele vykázala pod pohrůžkou násilí z budovy a dne 19. října 2012 dokonce místopředsedu volební komise Ing. Aleše Mičulku zatkla, odvezla na policejní služebnu a teprve po zásahu médií jej pustila. Policie uvnitř budovy vůbec nehlídala.
Volební schránka je po dobu deseti hodin, až do soboty do osmi hodin, v rukou represivních orgánů státní moci. Volební hlasy se před zapečetěním volební schránky v pátek večer vůbec nesčítají. Volební schránka se pouze pečetí tak, že se přelepí jednoduchým papírem a technicky není žádný problém vyměnit volební lístky. Nejvyšší správní soud bohužel nezná fyzikální zákony. Tvrdí, že kus polepeného papíru (žádné pečetní razitko neexistuje) je absolutní zábranou proti falšování voleb a že by předseda volební komise ráno jistě zjistil porušení lepícího papíru.
Ve skutečnosti během několika minut se nechá lepící páska napařit, odlepit, a potom zase přilepit tak, že to nikdo nepozná. Navíc podle Nejvyššího správního soudu nemá mít předseda volební komise u sebe v noci z pátku na sobotu klíč od volební místnosti, ale má tento klíč mít správce budovy, který vůbec neskládal zákonem předepsaný slib. Majitelé dalších klíčů od volební místnosti se vůbec nezjišťují. Takový je výklad volebního zákona Nejvyšším správním soudem…
Voliči vůbec nepodepisují ve volební místnosti svojí účast ve volbách. Takže je běžnou věcí, že členové volební komise mohou dělat „čárky“ za účast občanům, kteří vůbec nevolili a takto přihodit předem vybranému kandidátovi další hlasy.
Důkazem jsou např. poslední volby, konané ve dnech 15.- 16. října 2010 v obci Tatrovice. Tam 60 % voličů podepsalo Čestné prohlášení a petici, že nevolilo vítěznou stranu. Policie svým usnesením, na základě znaleckého posudku Kriminalistického ústavu, rozhodla, že volby byly zfalšované, a ve svém usnesení přímo uvedla, že mělo volby vyhrát politické uskupení, které podle zfalšovaných výsledků bylo vyhodnoceno až jako druhé v pořadí.
Poškození občané podali řádnou a odůvodněnou námitku proti výsledkům voleb u soudu. Ústavní soud zcela selhal. Stížnost voličů odmítl a tak rozhodl, že se volby v České republice mohou z pátku na sobotu falšovat.
S bolestí v srdci oznamujeme občanům České republiky, že Nejvyšší správní soud svým Usnesením čj. Vol 4/2012-32 veřejnosti lhal. Tvrdí, že „volby do Evropského parlamentu probíhají v různých evropských zemích po dobu čtyř dnů, v rozmezí od čtvrtka do neděle“, aby tak zdůvodnil, že se v České republice konají volby po dobu dvou dnů. Ve skutečnosti se volby do Evropského parlamentu konají ve všeech zemích pouze jeden den, s výjimkou ČR a Itálie, kde se konají dva dny. Takový úpadek Nejvyššího správního soudu nás nenapadl ani v nejhorším snu.
2) Předvolební zákaz představení kandidátů do parlamentu a veškerých diskuzí s kandidáty ve veřejnoprávní televizi. V Ústavě České republiky je v čl. 6 stanoveno, že politická rozhodnutí vycházejí z vůle většiny vyjádřené svobodným hlasováním. Po krachu hlasování o Lisabonské smlouvě Evropská komise rozhodla, že se budou v jednotlivých zemích konat diskusní pořady v TELEVIZI, neboť občané z více jak 60 % procent se rozhodují, komu dají ve volbách svůj hlas, podle vystupování kandidátů v předvolebních diskusních pořadech v televizi.
V České republice jsou diskusní pořady kandidátů do Parlamentu – Senátu zakázány – podle písemného stanoviska České televize, a ten samý zákaz platí i pro Český rozhlas. Takže občané nesmí vidět svého kandidáta do Parlamentu – Senátu až do voleb a nesmí vidět ani diskusi mezi kandidáty, protože ta je zakázána. V televizi se předvádějí pouze předem vybraní kandidáti, o nichž je rozhodnuto, že vyhrají volby. Když by ani televizní manipulací nezískali dost hlasů, nastupuje bod 1 – falšování volebních výsledků přímo ve volební místnosti.
3) Zákaz voleb v hlavním městě Praze, kde se mají volby podle ústavy konat ve stejném termínu jako do ostatních krajů. Podle Ústavy čl. 99 a Ústavního zákona č. 347/1997 Sb. se 12-13. října 2012 měly konat volby i do vyššího územně samosprávného celku – kraje, v hlavním městě Praze. Přestože při vytváření volebního zákona o volbách do krajů tehdejší předseda Legislativní rady vlády a dnešní předseda Ústavního soudu JUDr. Rychetský prosadil jediný ústavně konformní návrh, aby se volby do všech krajů včetně Prahy konaly ve stejném termínu, Ústavní soud opět selhal a volby do kraje Praha se budou konat až v roce 2014. Přitom ale zastupitelé do KRAJE Praha jsou voleni podle zákona o volbách do OBCÍ – znásilnění Ústavy, které nemá v civilizovaných zemích obdoby.
IV.
V kapitalistické společnosti panují věřitelé, a dlužníci musí konat to, co jim věřitelé nařídí. Aby bylo zajištěno, že Česká republika, viz bod I., bude splácet nekonečné dluhy zahraničním bankám, byli předem určení vítězové prezidentských voleb.
Podle sázkových společností Fortuna a Tipsport měli nejlepší kurz 1) Miloš Zeman (1: 1,50) a 2) Jan Fischer (1:3,30).
Proto zdvořile žádáme nového prezidenta, aby prosadil uskutečnění voleb pouze jeden den, (např. v neděli) jako v ostatních 31 civilizovaných zemích Evropy.
Vítězným kandidátům – p. Zemanovi/Schwarzenbegovi navrhujeme, aby řešili největší problém České republiky, naprosté selhání justičního systému. Stejně jako v zemích se staletou demokratickou tradicí - ve Švýcarsku a v USA – a uskutečnili v České republice svobodné volby soudců a obnovili soudní poroty, které se u nás osvědčily za Rakouska – Uherska i za první republiky a jejich obnovení bylo v programu Občanského fóra po listopadu 1989.
Je ostudou polistopadové vládní garnitury, že soudní poroty, které byly zrušeny za německých okupantů a za komunistického režimu, nebyly obnoveny. Současný stav, kdy soudce je jmenován vrchností (prezidentem), přesně jako za císaře pána, je již dále neudržitelný. Je nutné, aby soudce měl bydliště ve svém volebním obvodu, občané jej osobně zvolili a tím si ho také vážili.
ZÁVAŽNÉ UPOZORNĚNÍ
Po staletí se vedly války v boji o moc. Někteří panovníci skončili i na popravišti. Uspořádat volby má význam pouze tehdy, jestliže výsledky voleb vyjádří vůli voličů. Pokud se však díky možnostem při zfalšování voleb dostane do vedení státu skupina osob, která nemá reálný mandát k vládnutí, může být taková vládnoucí skupina opět odstraněna, ale nikoli již pokojným způsobem ve volbách, ale za cenu násilí. To opravdu chcete?
ZÁVĚR
Vážená poražení kandidáti na prezidenta České republiky, pane senátore Okamuro a spol. Sami vidíte, že Vaše šance na zvolení prezidentem byly ve skutečnosti nulové. Zúčastnili jste se pouze nedůstojných mediálních hrátek. Nicméně život nekončí. Nabízíme Vám spolupráci na to,abychom společnými silami změnili protiústavní zákony a do příštích voleb zabránili jejich falšování. Demokracii si musíme vybojovat.
Karel Berka